Blogg

Da er man kommet frem !

Da er man kommet frem til syden! Herregud hvor deilig det var! Når vi landet var det overskyet men med en gang vi nermet oss hotellet lyste solen frem. Det er kjempe varmt her! Sånn for varmt. Husker ikke hva de kaldte den vinden men det er en vind som har kommet hit fra Afrika, men de sier den skal være borte til i overimorgen. Vi var vell ved hotellet i 4-5 tiden. Vi pakket ut, fikset med nettet og dro på butikken og handlet. Når vi kom inn på hotelrommet igjen greide jeg å sovne av.. Jaja, var litt deilig det også. Sov bare noen få timer i natt. Men nå skal vi dra ut og spise og se litt rundt i området og dra på ett kjøpesenter som heter Jumbo. Har bare tatt på meg en luftig short og en topp. Greier rett og slett ikke noe stramme shortser i denne varmen.

I morgen reiser jeg!

Dette er tredje gang jeg skriver dette innlegget så jeg gidder ikke skrive så mye nå! Ja nå mobilblogger jeg, ligger jeg i senga på hotellrommet etter fem flotte dager i Oslo! Har koset meg masse!

I morgen reiser jeg til Gran Canaria !! Wiii gleder meg masse ! Men her har dere noen bilder

Noe av innkjøpene !

I oslo

Hei alle sammen!
Akkurat nå mobilblogger jeg fra Oslo! Skulle egentlig lage et innkjøpsinnlegg men nettet er veldig tregt her så det tok syyyykt lang tid! Så jeg lager heller et stort innlegg om innkjøpene når jeg kommer hjem! Men her er en liten forsmak på innkjøpene!

In Oslo

Nå er jeg endelig kommet meg til Oslo. SYYYYKT deilig ! Har vært i byen både i dag og i går. Har ikke handlet så kjempe mye fordi jeg må ha litt penger med meg til syden også. Men har handlet litt da. I dag møtte vi Helene og hennes søskenbarn Alexandra. Kjempe koselig. Gidder ikke skrive mer, så dere får heller bilder fra i går. Tok ikke bilder i dag.

Her var noen av de, gidder ikke legge ut alle.

Sommerferien min !

Nå tenkte jeg å lage ett innlegg om sommerferien min. Jeg skal reise en del å kommer ikke til å være mye hjemme. Noe som kommer til å bli kjempe deilig! Jeg er VELDIG lei av Bodø by, så det blir godt å komme seg bort. Komme til storbyen, annet miljø og andre folk. Og da er det også litt deilig å komme hjem igjen til venniner og vanlig hverdag. Jeg skal to ganger reise utenlands og blir i Oslo veldig mye av ferien min. En av mine besteveninder bor i Oslo så jeg skal på besøk til hennes familie. gleder meg utrolig mye.

21. juni
Dagen vi slutter på skolen reiser jeg ned til Oslo. Der blir jeg i fem dager. Da sover jeg over hos besteveninnen min. Hun har nettop for 1-2 uker siden fått seg en ny lillesøster. Herregud som jeg kommer til å kose med henne, dette blir første gang jeg ser henne. Det blir en del shopping og forhåpentligvis være mye ute i fin været. Det blir så deilig å komme til storby med mye folk og mange butikker og ikke minst fint vær, varmt og deilig.

26. Juni
Kl 09:00 den 26. juni reiser jeg nedover til Gran Canaria sammen med min bestemor. Hun tar meg og mine søsken med ned dit annet hvert år. Så dette året var det min tur. Blir koselig å bare være oss to ilag i to uker uten resten av familien eller søskener. Bare oss to og tenke på. Ikke noe mas eller styr. Så blir det masse soling. Den ene dager tar vi buss til Las Palmas der hele dagen går til shopping. En dag skal vi i en sånn dyrepark og resten av dagene går til soling.

10. juli
Reiser vi hjem fra syden. Da blir jeg i Oslo til resten av familien min kommer og til vi reiser på ferie ilag. Så da blir det enda mere shopping og bare kos i Oslo.

20. juli
 Reiser jeg og familien ned til Malaga i Spania. Når vi er kommet frem drar vi på crise, vi har bestilt en suite til hele familien med to bad, to soverom, balkong og hele pakka. Denne turen varer i 9 dager. Og til hver morgen så våkner vi opp til en helt ny by. Så vi drar til nye byen hver eneste dag. Som kommer til å bli veldig spennende å oppleve mange nye plasser. Herregud denne turen har jeg gledet meg kjempe lenge til og dette blir første gang jeg reiser på cruise.

Hva skal du i sommerferien ?

YSL ROUGE VOLUPTÈ 13

Hei!

Først må jeg bare si at vi har hatt en liten bloggpause, som dere kanskje har merket! Det har vært veldig hektisk i det siste, med masse prøver og sånt på skolen, så blogginga har ikke akkurat vært på topp. Men nå er vi ferdig med alt stress på skolen og har snart ferie! Det blir skikkelig deilig, og jeg kjenner jeg trenger en pause fra alt egentlig! I sommer skal vi prøve å blogge så mye som mulig, med masse innkjøp og bilder fra hvor vi har vert osv...

Men som dere kanskjej skjønte med overskriften har jeg kjøpt meg en ny leppestift! Denne gangen fra YSL! Har aldri prøvd ysl sine leppestifter, men har jo hørt veldig mye bra om de! Så når jeg og Helle var på City Nord fant jeg ut at jeg bare måtte ha en! Jeg har i fargen 13 og den er rett og slett helt nydelig.

Dette innlegget skulle egentlig postes igår, men jeg hadde problemer med bildeopplasteren!

Fri

Heihei!!
Akkurat nå sitter jeg hjemme og mobil-blogger, skal snart dra på skolen! Selvom det er streik skal vi på skolen, fordi vi skal nemlig på klassetur i morgen til et koselig sted som heter gjeitvågen! Gleder meg! Etter info-greia på skolen skal jeg og Aimi til byen!

Flinka

Flinke meg er våken! Stolt, har vært våken i snart to timer. Jeg og storesøster hjelper til med en dåp. Koker kaffe, tar av bordene og alle de der tingene. Senere i dag skal jeg på trening. Så reiser jeg kanskje til Oslo i dag eller i morgen. Men nå må jeg hjelpe til så vi blogges senere

-Aimi

Tilbake !

Nå er det lenge siden vi alle har blogget! Denne uka har jeg gjort utrulig mye! Jeg har gjort masse skole greier, øvd til matte tentamen som egentlig skulle være idag men nå er det streik på skola! Herlig, lang helg igjen. Også har jeg vært i Oslo på JUSTIN BIEBER konsert !!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELT FANTASTISK!!!!!!!!!! Jeg og Tonje dro ned på onsdags morgen og kom hjem torsdags morgen. HERREGUD !! Det var helt SYKT. Men jeg skal ikke fortelle noe om dette, om dere vil høre om det kan dere nu si ifra så kan jeg skrive et egent innlegg om det. Så i dag når vi kom på skolen, fikk vi bare ett ark så fikk vi dra hjem. Nå er jeg og Helene hos Helene. Vi har nettop spist frokost. Nå er vi tilbake og skal blogge !!

- Var noen av dere på Justin Bieber konserten?
- Hva skal dere gjøre i helga ?